NOVEMBRE: VIU COMERÇ A LA #FIRADENOVEMBE 2016

La Fira de Novembre 2016 es celebrarà aquest cap de setmana, del 11 al 13 de Novembre. Viu Comerç, tindrà una presència destacable, a la Plaça de la Vila i comptarà amb una amplia oferta d’activitats,  tallers, desfilades i exhibicions.

Passarel·la de Viu Comerç

El recinte de la plaça estarà dividit en diferents àrees: un escenari on es portarà terme les desfilades de moda i complements així com, on es mostraran les tendències per aquesta temporada tardor-hivern. També hem organitzat actuacions i exhibicions per conèixer i gaudir de les empreses de serveis que tenim al voltant. D’una altra banda comptem amb un segon espai d’stands pels associats a Viu Comerç que volen tenir una presència directa a la Fira.

D’altra banda, no oblideu que el  diumenge el tenim dedicat al públic infantil, amb la visita de la Patrulla Canina, una activitat pedagògica pels més menuts i la  desfilada infantil on es podran veure les darreres tendències per la canalla.

No deixeu de visitar les activitats i horaris d’aquest esdeveniment de 3 dies!!!

VIU COMERÇ
L’associació de comerç i serveis de Vilanova I la Geltrú. L’entitat agrupa a més de 180 establiments tant de comerç de proximitat, franquícies com de serveis.
Articles Recents
Contacta'ns

Li respondrem el més aviat possible. Gràcies.

Not readable? Change text.