Fa unes setmanes van possar en marxa la protesta “RIP Comerç del Centre”.
Hem aconseguit tenir una campanya notòria, que ha donat que parlar i que finalment han adoptat de forma majoritària, el petit comerç del centre afegint-se negocis d’altres gremis com farmàcies, fleques, pizzeries, estancs,
perruqueries, restaurants, bars etc. Hem posat la decisió del ple al carrer i la gent s’ha interessat i informat preguntant a les botigues i trucant a VIU COMERÇ. En definitiva, hem fet soroll!
El 5 de març es va aprovar en ple la modificació, i és aquí on es va decidir visualitzar el malestar del comerç que representa la nostra associació davant el que es considera una agressió al comerç del centre en tota regla. Així vam
arrencar la campanya protesta fa unes semanes. És una campanya que va començar el divendres 23 de març i que ha anat a més en el transcurs dels dies. N’hi han hagut carrers, com el caputxins, Sant Gregori, la plaça del mercat on la participació ha sigut gairebé total. Altres carrers han participacipat però de forma més individualitzada. Hi ha botigues que, actualment, volen seguir sent visibles i han deixat la campanya als seus aparadors, d’altres que han deixat només l’enganxina. La participació és totalment lliure.
Estem satisfets dels resultats de la campanya. Hem aconseguit notorietat en mitjans de comunicació i visibilitat als carrers. Hem apropat el tema a la ciutadania i als comerços no associats, on ens hem adonat del desconeixement que hi havia. La visibilitat i participació ha estat magnífica.